Pedestrian

Hellow! nu sitter jag och försöker plugga lite eng och franska glosor, varför i hela friden ska man behöva kunna Pedestrian?? Fotgängare liksom =P haha. idag så fyllde Märta år så hon blev uppvakdad med Nutte på sängen i morse, lille pluttenutte. sen så gick jag till skolan ,eller  snarare fick skjutss till tåget,åkte tåg och buss ^^. sen hade jag datorkunskap,och det gick inte så bra för jag bara glömmer bort allt, och vi ska ha prov nästa vecka, jippi. sen hade vi historia läxförhör,och det misslyckades nog ganska rejält,men men. sen ska jag ju och se "det sjunde insseglet" i pepperkakshuset haha så jag får nog mvg ändå;). sen så skulle i ha svenska trodde jag men hon var typ  sjuk eller nått men jag satt och vänta och så sommna jag och sov i en timme :O värsta slös med tid ju. typiskt mig. sen åkte jag hem och hämta en påse äpplen hos tove, den var fett tung^^, jag kommer få super muskler. det kunde iofs vara ganska aandvändbart eftersom vi sk aha spring test på typ torsdag =/ fett jobbigt och man måste springa 2.5 under 12min för mer än g :O. jag är körd =D. sen har jag ätit glass med kolasås eller kanske kolasås med glass x)jag älskar kolasås! och så har jag pluggat skitglosorna, morr ja har säkert nått mer som jag måste göra *-) men men den dagen den sorgen =). åhh snart kommer mamma med pizza, jammi fan vad fettig jag är idag,  men ser inte varför jag skulle må bättre av att va smalare ^^. aja  jag är trött..jag tycker det är meningslöst att gå upp så tidigt på morgonen för att man ska få ett jobb så man måste fortsätta gå uppp tidigt =P haha vilken fin livs syn jag har x). hmm jag har funderar påen sak,varför är så många invandare rädda för kryp ? :Ohaha kryp är roliga...eller stenkrypare, ( tove alltså såna som folk brukar kalla tusenfotingar =P)är lite små äckliga, särskilt om man får dom i byxorna :P. nä nu kommer min calzone, hadet braigt =)

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag har också tänkt på det där med att invandare är rädda för kryp känner i och för sig bara en som är det men ändå... han blev typ rädd för en fluga hehe och ordet pedestrian är väldigt användbart så det så använder det iaf två gånger i veckan... nej ärligt talat vet jag inte vad det är..pusspårej!

Postat av: Tove

åh vad gott med pizza. vafan :P Alltså det e helt sepe att man måste springa sådär snabbt vi ska me göra de :S usch då =P men man får ju G hur sakta det än går.. ^^ fast man måste iofs jogga hela tiden.. bara ta några gångsteg ibland =P Puss&kram

2006-09-18 @ 21:04:04
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback