Påsk =)-

Hej hej.
Är hos Max igen,undra om han fattar att jag bara utnyttjar honom för hans dator *-) ;). hehe. Men men , har inte gjort så mycket idag, mysat mest =). Jävligt skönt med lov även om jag inte gjort så mycket, jag  har mest ätit x) vilken tjockis jag är ^^ men det är sånt man får ta...  usch kom och tänka på att lovet snart är slut :'( fan också, och jag som inte har pluggat, men det kan jag göra på..öhm.. måndag:P Men men ...det är ingen som kommenterar mig (A):(. Typiskt att jag inte kommer på nått att skriva bara för det. Jag såg inte en enda påskkärring igår på skärtorsdagen (emodagen x) ) det var lite tråkigt, det blir ju ingen stämmning ju. hm...i onsdgs natt var jag ute i stallet och bråka med min jobbiga pålle som inte ville ta sin ögon medicin, jag har träningsvärk i min arm för han ryckte så mycket:P men vafan...
Ha det

Kommentarer
Postat av: Tove

haha kommentar (A) du skulle kommit hit för typ axel å felicia å alla deras kompisar på gatan var påskkärringar å sånt xD puss puss älskar dig du är mitt allt (L) :)

Postat av: carro

Skriv nytt :P förfaan x)

2007-04-16 @ 19:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback