Här på bästa sändningstid får vi ett välserverat styckmord

Idag försvann solen igen och regnet återkom. Det var en riktig störtskur ett tag och då kunde jag inte låta bli att gå ut en stund och bli blöt. Sen har mamma och Anna kommit hem från landet, med andra ord är det slut på friden. Jag var duktig och städade igårkväll iaf så det kan de inte klaga på den här gången.
De två senaste dagarna har jag tillbringat ute i solen med Louise, Tove och Andreas. Det har varit väldigt trevligt men har tyvärr skaffat mig en inte alltför snygg bränna x). Fan vad jag älskar min flickor, sitter och funderar hur jag ska klara av att vara själv på Tullinge nu när Tove har slutat. Eller hur jag ska klara mig överhuvudtaget, det sägs ju att tvåan är värst och jag hade svårt att klara av ettan :(. Fast det löser sig nog, och jag borde inte oroa mig, det är onödigt att slösa sin enegrgi på sånt :).
Sen fösökte Mami och syrran fånga pållen idag och de fick inte heller tag på honom! Phew, då kanske det inte är mig som  han hatar x) haha. 
Nu känner jag mig bara väldigt...trött. Hade en disskution med Max igår igen. Vi kan verkligen inte prata utan att börja tjafsa och han undrar varför jag inte tror det kommer funka och påstår att jag inte försöker. Det är svårt att förklara  sig på ett bra sätt, tänk vad lätt om alla kunde läsa tankar så man slapp försöka formulera sig ^^.
Tror jag ska glo på Tv eller något istället,  kanske bara lägga mig på sängen och studera den mosade flugan som sitter fast i taket. Men om någon vill hitta på något ikväll är det bara  att ringa :)

image10


I'm probably better off dead,
I'm probably dry all the way,
I'm probably boring you out
I'm probably locking you up, throwing the keys away
I'm probably the last thing you need on your mind.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback