Skola igen :(

Då var det alltså slut på sommarlovet..
Vaknade en halvtimme förtidigt i morse,lite små irriterande men jag fick inte bråttom  till tåget iaf :P. Dock verkade tåget inte heller göra sig någon brådska och var lite sent  vilket ledde till att jag missade bussen och fick gå. Det var iofs ganska skönt att gå men jag kom ju försent och blev utsatt för skräckmomentet att gå in i gympasalen helt själv när rektorn står och pratar, varför är det så intressant att kolla på senkomlingar?? hahah ><. Sen hade Sergej slutat som vår mentor och blivit utbytt mot en tant som såg extremt tråkig ut. Mitt schema var å andrasidan bättre än väntat och bättre än Elins ;) haha, dock blir det värre på VT...
När jag kom hem så hittade jag lite glass och tröståt en stund  vid datorn^^  och ja..här är jag ännu! :P

Under senare delen av sommarlovet har jag mest latat mig varit med flickorna <3 och suttit och bävat över skolstarten,  inget att skriva om.

Bara 10 veckor minus en dag till höstlovet, yey! ><

Kommentarer
Postat av: Louise

Hur verkar tråk tanten vara nu då? pusss och kram!

2007-08-23 @ 13:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback