13/12

Lucia idag, mys mys och gld lucia på alla!
Min dator krånglar igen så jag kan inte vara inne på den hemma, sitter i skolan nu och har lite bråttom men ska försöka hinna ett snabbt inlägg :)
Julen närmar sig, bara 6 skoldagar och i lektion kvar. Dock har jag fortfarande 3 prov vilket inte känns jättebra men det löser sig nog. OCh jag är glad för jag fick mvg på np matte C så jag fick det på kursen också :D bara 3 mattekurser kvar då..
Den här datorn har ett jobbigt keyboard..
Sen sist har det inte hänt så mycket. Var med my girls i helgen och hade mysigt <3 Hoppas vi kommer på nått att göra nu ihelgen också. Annars måste jag försöka hitta julklappar, börjar bli bråttom. Men det blir väl mamma som får fixa det åt mig i år igen skulle jag tro. Jag står inte ut med att hon är så snäll för jag orkar inte vara så snäll tillbaka och det ger mig dåligt samvete. Jag är nog en dålihg dotter :P haha. Har ridit lite också, bla. med Martina i tisdags. Det var riktigt trevligt och jag tog mig en liten tjuvgalopp fast jag kanske inte borde för hans ben. Men han tyckte det var jättekul så jag kunnde inte låta bli ^^
Men nu ska jag iväg till lunchen. Man får hoppas på risgrynsgröt idag då:) Förskaer skriva igen så ort jag kan, inte för att någon bryr sig men ändå:)

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag bryr mig lite grand faktiskt! Hehehe :D Grattis till mvg!!!! :D gud va kul puss puss !

2007-12-13 @ 19:54:26
Postat av: Louise

Jag bryr mig lite grand faktiskt! Hehehe :D Grattis till mvg!!!! :D gud va kul puss puss !

2007-12-13 @ 19:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback