18/12

Nu har jag inge plugg kvar i år! :D Känns väldigt befriande. Sitter i skolan igen och det är ett väldigt jobbigt tangentbord, men det är sånt man får ta när man har en seg far som inte fixar ens dator >.<. Förövrigt samma dator som sist, kan bero på det.
Det har inte hänt mig så jättemycket på senaste tiden, inte för att det någonsin brukar göra det men iaf.
I skolan har jag lyckats skriva två stycken totalt misslyckade prov (Y). Ett i kemi i fredags, jag börja fan grina för jag trodde det skulle förstöra mina mvg chanser på kursen men som tur var så räckte mina tidigare prestationer. Jag har alltså fått mvg i kemi A :D Idag skrev vi låtsas nationella i fysik ( de lurar oss och säger att de är np fast det inte finns några sånna i fysik :@)). Jag har ALDRIG skrivit så dåligt på ett fysikprov i hela mitt liv, det blir antagligen bara g och då förstör det hela mitt betyg :( Jag ska deppa hela lovet, vi får inte resultaten förrns efter. Juste ja, jag skrev prov i franska också, det hade jag nästan glömt. det gick nog helt okej tror jag :P
I fredags så var jag hemma hos  Eva och åt godis och kollade på harry potter 1, hahah fyfan vad liten han är där x) Fast jag råkade sommna så jag missade slutet. På dagen på lördagen gjorde jag ingenting alls utan tog det bara lugnt, riktigt skönt. På kvällen var jag hemma hos min kära klasskamrat Anders. Sov där, och bara för det har mamma fått för sig att vi är tillsammans :S:S ibland förstår jag inte hur hon tänker. På söndagen var det adventsfika med min tråkiga släkt, ganska tråkigt men fikat var gott iaf. Efter så träffade jag Tove och Eva i stan för att kolla på julklappar. Det var egentlöigen bortkastad tid eftersom jag inte hittade något ändå ^^ Fast som jag trodde har mamma fixat de flesta klapparna redan.
Gud vad underbart det ska bli med lov, även om Tove den nerden ska åka till fjällen jättelänge :(. Vi försöker driva igenom att vi ska få sluta på torsdagen i stället på fredagen som vi egentligen skulle, så slipper vi vara mobbade :P. Aja, nu måste jag iväg till bussen så jag hinner ut till stallet i tid.
God jul alla! ifall jag inte hinner skriva igen innan :)



Kommentarer
Postat av: Ulf

få igång internet,,,

har ju inget att läsa

2008-01-04 @ 21:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback