Allahjärtansdag -.-

Hej hej! Allahjärtansdag idag, en av årets mer deprimerande dagar för oss ensama stackare.Min Lillasyrra fick rosor av nån snubbe i holland vafan! :O. Började 10 idag men tåget va inställt så jag kom 20 min sent, fast vi hade ingen lektion så det gjorde inget ändå. Jag umgicks med Tove i väntan på lunchen. Det var Pastagratäng,en av de mindre goda varianterna men man fick ett geléhjärta efter iaf =). Sen hade vi matte och jag var bara helt lost i hela huvudet så det gick sådär lite halv bra^^. På franskan skulle vi skriva kärleksdikter men jag strejkade så jag slapp. Istället tränade vi på att ge vägbeskrivningar men min tunga hakade upp sig hela tiden, jag svär jag KUNDE inte säga vissa ord :S. På bilden tror jag att jag kom på en idé till min ikonbild iaf fast bahövde lite saker hemmifrån så jag ritade ett fint valentine kort istället:P. Sen så började Li snacka om kurator grejset igen, Hon hade tydligen tänkt kontakta mina päron eller nått utan att snacka med mig först:O:@,IDIOTER! När jag kom hem så åkte jag ut till stallet direkt eftersom Märta var tvungen att plugga, yeah right 8-). Red en sväng med Sarri och det gick helt ok,undgick alla farliga träd idag iaf. Igår så blev mitt knä squashat mot ett eftersom hästhelvetet (<3) inte lyssnar på mig :P. Aja nu måste jag sova för jag är trötter =) Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback