Bland sånt jag inte vill va en del av

Morrn. Det där lät ganska "oskar"^^. Sovmorgon..lite irriterans för helt plötsligt har både mamma  och märta också det så jag får inte va ifred  =( hehe.
I Tisdags så var jag i skolan. Tisdag är en ganska bra dag nuförtiden. Först är det engelska, tror iofs att läxförhöret gick lite åt helvete men iaf ^^. Sen franska, och jag kunde ju presens grejen bara för att jag är så bra  (Y) haha. hm.. matte sista, och vi gick igenom det sista nya innan provet, det var inte så svårt har jag för mig  =). Efter skolan så var jag i stallet. Upptäckte att Malin Olsson är medryttare på Keyman :O läskigt alltså... Märta hade tagit hem ridvantarna så jag hade några handskar med hål i alla fingrar(Y) det var kallt..=(.
Igår så hade jag min långa dag. På gympan spelade vi rugby! muhahha det var skojigt och jag gjorde 3 mål!  =D fast nu har jag ett blåmärke på  armen, det var inte lika kul^^. Till lunch fick  vi potatisbular och bacon ,  det var gotti. Käkade med Tove, men det var ont om sittplatser där så jag fick sitta i knät på Niko x) Sen Träffade vi Eva också som var och hälsa på  =) det var lite skoj. På  matten fick vi repitionspapper, gaah jag börjar bli nervös =P. och sen slutatde större delen av klassen medans jag hade två lektioner till -.- Först franska, jag är bara flum på onsdagarna^^. Sen på  bilden höll hon fortfarande på med betygssnack, hon har typ gjort allla utom mig nu. Hon glömmer säkert bort att jag är där...sen på eftermiddagen bråkade jag med päronen typ,  de vill ha "familje kväll" hela helgen, kan dom inte bara säga att det är utegångsförbud eller vad? jävl puckon, jag vill inte va med dom :@, men nu måste jag dra, ska till skolan aldeles strax hejdå

Kommentarer
Postat av: Tove

Är rubriken från NinaRochelle? (A) Alltså, rugby var INTE roligt, jag fick dödsångest och det var allmänt livsfarligt ju :| Asså jag ska ringa till dina päron å säga att du måste leka med oss i helgen!! Det gör väl inget? :D Pusspuss

Postat av: Niko

hoppas jag va bra stol

2007-02-02 @ 17:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback