De älvorna dansar nog aldrig tillsammans igen

Hej hej, måndag och en vecka närmare sportlovet. Sitter och myser lite med Bubben, alltså min kanin Knubbis för er som nte visste det  =). Idag så hade vi först lång fysik, jag känner mig helt borta på de lektionerna. Lasse din jävel,det är ditt fel! :@. Sen hade vi historia och fick instuderingsfrågor inför provet, åhh allt  är så svårt och jag kommer säkert få Ig på det här  provet med och så är jag heeelt körd i hiistorian =/ Fast en bra sak med lektionen var att den var en halvtimma kortare eftersom  vi skulle åka skridskor. Vi hade knappt 20 min lunch så man fick slänga i sig maten. Min fina teknik att blanda in salladen i maten funkar faktiskt bra för själva salladen smakar typ ingenting då x). När vi åkte skridskor så  ägde jag alla såklart, haha eller iaf på att åka baklänges ;). Vi lekte lite lekar och sen spelade vi bandy, hata hata hata, det är så  tråkigt för det är alltid folk som inte kan avhålla sig från att glänsa så man har ingen chans att ens försöka själv. Sen så hann vi ju inte ha svenska så jag åkte direkt hem istället. Hittade lite god chokladglass och en cola com jag nästa har gjort slut på nu,muahahah in your face madre!

Igår så offrade jag min sömn för Max och tog 09.41 tåget :O på en söndag liksom.  Så var jag där till  typ halv 7 och sen  åkte jag hem igen. "Hann" inte plugga nått heller men det visade sig att vi ändå  inte hade nån historia läxa iaf ^^. Var väldig trött så  jag gick och la  mig typ halv 10 :P.

Gud vad bubben är tjock,haha hon väger säker jätte mycket nu. Fast det är bra så hon inte blir smal och fryser ihjäl som Ninni ,heh..men aja, ha det!


Kommentarer
Postat av: Tove

Bajs på bandy. Är du kompis med Max igen nu.. om han gör nånting igen så LOVA att aldrig mer förlåta honom då? :) Pussar

Postat av: Louie

Ohh va trevligt att träffa Max... :)det är värsta roligt att åka baklänges om man inte har butt-crack haha pusspuss

2007-02-13 @ 12:40:09
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback