Det är så kyligt

Hej hej hej =)
Idag började jag 10, eller egentligen kvart i med mentorstid men vem fan orkar det :P. Vi fick tillbaka enegslka proven. 18 av väldigt mycket på läsförståelse delen men 30 av inte så mycket på andra så jag klarade mig med 18 poäng totalt =) riktigt skönt. Efter lunch hade vi matte fast han skulle på möte så vi fick plugga hemma men innan  fick vi tillbaka matte provet. Mvg! 29/32, phew..fast jag stör mig lite på de där tre poängen eftersom jag kunde det egentligen ^^. Sen så gick jag hemoch det snöade värsta mycket, riktig julsnö var det, lite sent ute dock jag vill ha sommar ju!! Hittade en bit av min älskling chokladkaka i frysen, fast det tog ju slut ganska fort (A). Sen åkte jag ut till  stallet och höll  på att förfrysa allt som  befann sig utanför jackan,alltså det gjorde ont :(sommar sommar sommar!!! Men men jag ska nog försöka plugga lite franska glosor nu, hehe
Hejdå! 

Kommentarer
Postat av: Tove

Kyligt är ett fint ord :) Viiiisst det snöa äkta mycket ju! Jag blev oxå kall utanför jackan då :P Ses imorgon eller nåt, pussaaar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback