Die matematik die!

Hej hej
Har just ätit middag med pappa, riktig fetto mat- fläsk och stekt potatis =) Sen förirrade vi oss i fjäll-nostalgi som vanligt ^^.
I lördags var jag med flickorna hos eva. värsta goda maten. sen kollade vi på melodifestivalen x). Efter det drack vi té och spelade kospelet!=D det var skojjigt när man var flummig x). När vi gick hem höll jag på  att frysa asset av mig i min kjol, skeeta kallt!
I söndags var jag i kyrkan, det var mysigt där =). Kul att sjunga psalmer och träffa Magnus(prästen) och de andra, fast jag är  fortfarande lite tjurig på  honom..^^. Sen skulle konfirmanderna ( min syrra och de andra) leka så jag och tove satt och lata oss i trappan.
I dag hade vi matte prov. JAG ÄR SUR! jag missa en 3p fråga heeelt. jag gjorde ju rätt men gjorde nått fult litet räknefel hela tiden så det blev feel :'( gaaah jag kommer inte våga kolla vad jag fick sen..vi får det nog i morrn... aja..  Sportlov snart iaf!! :D:D jag kommer dö av sköönhet, alltså  inte för att jag är så snygg vilket iofs också skulle kunna hända ;) höh
hejdå

Kommentarer
Postat av: Tove

Det gick säkert bra på provet endå :D haha, är du tjurig på Mackan(xD)? vfr de? PUSS(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback