Helg igen.

Hej hej. Helg igen nu och snart är det sportlov =) Fast två prov dessförinnan tyvärr =/ jag får inte få IG på det här historia provet med.. Hur som helst..

I torsdags så var jag hos Max och sen plugade jag lite på glosorna duktiga jag :).

I går var jag i skolan. Vi ska få en ny vikarie i kemin igen -.- vår klass kommer va sämst av alla på kemi. Till Lunch fick vi klyft potatis och kassler med annanas till, allt var värsta färglatt gult så man blev lite glad av att äta det ;). På historan fortsatte vi med instuderingsfrågorna, varför ska allt va så svårt?? :| Sen när jag kom hem tog jag ett låångt bad, sommnade lite grand faktiskt ^^. sen satt jag vid datorn till 10, då gick jag och träffa flickorna och oskar :P. Sen när vi satt och värmde oss på värmebänken så kom det några fulla idioter som dampa på oskar utan anledning, det var lite läskigt men det löste sig sen nä polisen kom :P. Sen så satt vi hos honom och värmde oss och sen gick jag hem och sovde. 

Idag ska jag först ner på gymnasiet med pappa och plugga lite matte medans han rättar skrivningar. Sen i kväl ska jag ju till Eva =) <3 det ska blit kuligt. men men hejdå 


Kommentarer
Postat av: Tove

Jag vet itne vad jag ska kommentera... Älskar dig min piff, glöm aldrig det(L) :)

Postat av: Louie

Gud va skönt att somna i badet! aha det är andra gången jag läser det här men ag fatta inte först att du skulle plugga matten på gymnasiet... det borde typ vara bra om man vill få nått gjort... puss på dig gullunge! Lycka till på historian!

2007-02-18 @ 19:29:40
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback