Jak er lat hest

Hellow
Igår var jag i kungsberget med skolan.Jag var tvungen att gå  upp 04.40 :O men när man  ska göra nått kul så går det ganska bra att gå upp ändå.  Det var as länge sen jag åkte skidor nu så det var roligt. Åkte med Tove och Steffi. Steff var inte så bra på att åka,det var lite roligt faktiskt :P men vid lunchen tappa vi bort henne så vi fick åka själva. När vi kom hem så gick vi över till Lollo och baka semlor, det var gott men jag var väldigt mätt för jag hade ätit en massa godis och gifflar på bussen. sen satt vi och chilla ett tag medans Tove sov och sen åkte vi hem och sov istället.
Idag när  jag vakna så tog jag ett bad i några timmar och sen kollade jag lite på tv. Till middag åt vi kyckling, det är helt hopplöst att äta ju för det är bara massa ben överallt :S. Efter middagen så massagade mamma mina stackars träningvärkade vader med arnika olja, hoppas det funkar för det gör as ont x)
Folk skulle tydligen ses i kväll enligt Tove, men  ingen som säger till mig ;(så jag får ha en datornatt ist.Max vill att jag ska komma  till honom men mina elaka päron vill  inte släppa  iväg mig nu, irriterande...
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Tove

GE MIG MASSAGE FFS! :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback