Klad hest

Hejhej,ett tag sen jag skrev nu men jag är ju lat =P. I fredags fikade  jag efter skolan med Lollo, Tove och Josse. Wienerbröd,jammi. Sen åkte vi upp till bibiloteket (hur fan stavar man?(x  ) Och alla  lånade massa saker,jag har inget lånekort  men  Josse var snäll och lånade en bok till  mig, Hur kär får man bli . Sen var åkte  jag hem och åt kebabrulle, haha det var phett gott alltså och så kollade vi på Let's dance  och åt godis. Efter så satt jag vid datorn restenav kvällen  och snacka med Max =D. Sen sovde jag lite..
Vaknade innan 10 -.- Min familj är omöjlig på morgonen. När  jag ätit frukost och så blev jag brutalat utkörd till stallet eftersom Anna var tvungen att plugga 8-). Prima pojken har blivitsnällare nu så man bhöver inte ens binda upp honom i gången längre =). Det var riktigt mysigt att rida iaf för det var sån fin vårsol,  och när jag väntade på  att pappa skulle komma och hämta hem mig så satt jag ute utan jacka, solade och lyssnade på Håkan  Hellström, Vårkänslor! =). Sen låg jag och sträckläste boken jag hade lånat. Det var väldigt länge sen jag läste när jag tänker efter. Har saknat det lite för det är mysigt. Iboend låg jag bara och luktade på boken  en stund x) det luktar sommar på Almö-Lindö... Sen när jag läst ut boken så bakade jag bullar med Ernie ( Märta). sånna där konstiga bullar som man knyter ihop :P mina blev jätte fula, men ganska goda ändå^^. Jag och Madre kollade på Bruce den allsmäktige, den är lite små rolig ibland. Och sen "sov" jag .Tillfällen man önskar att man är kille: När man har mensvärk -.-. 
Idag har jag inte hunnit så mycket, åt bullar och mackor till frukost och sen låg jag och lyssna lite på Sagan om konungens återkomst , jag kan den nästan utantill snart x) öhm...hejdå! :P

Kommentarer
Postat av: Lollo

Sötnöt!Det låter som en skön helg om än lite tråkigt med utegångsförbud... vad tyckte du om boken då? Ernie?! haha x) pusspuss

2007-02-04 @ 13:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback