Remember that time?

Hej hej
Idag så hade jag gympa på morgonen. Friidrott. Först knäckte jag en nagel när jag stötte kula och sen stukade jag foten vid häcklöpningen. Smärta på min fot =/  Har smärre gång svårigheter för tillfället, kanske inte kan gå till skolan på  fredag..sista lektionen..historiaprovet :D. hehe. Sen hade vi kemi och jag höll  på att sommna av hans sövande mummel till genomgång^^.   Till lunch fick vi "olika korv rätter" och "pastarätter" och kan ni gissa vad vegeterianderna fick?? Jo "vegetariska rätter"x) loltroll på det. Vi hade inget språk för det va nån konferens grej så jag fick 1h hål innan bilden. På bilden började jag måla på min akrylbild, det var ganska kul faktiskt fast jag blev lite kladdig över hela händerna^^. Nån som är med på fingerfärg nån  dag ;) haha. Sen fick jag lite bråttom till bussen, smääärta på min fot! Men jag mötte en typ  granne på tåget så jag fick skjuss hem iaf =). sen dess har jag bara latat mig...funderar på  att sova snart för jag är trött x).
hejdå

Kommentarer
Postat av: Louie

"when I would only eat boxes of tangerines" stackare som gjort illa foten :/ låter inge vidare med friidrott som annars är så kul :) ha det så bra ses om lite mer än en vecka!(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback