The night is yours alone

Hejhej! Idag har jag..vart i skolan!(Y) Jag höll  på att dö på gympan, vi hade stationsträning -.- Fast jag hade nästan lite motivation ett tag så det gick helt ok. Till lunch var det bön&köttfärs gryta, jag fattar inte vad alla har emot bönor egentligen,det smakar ju inget :S Vilken kräsen värld vi lever i, eller så är det bara jag som gillar mat så  mycket^^ haha. Vi håller bara på att repetera inför provet på matten och det ger mig huvudvärk tyvärr, men jag fattar ganska mycket iaf. På bilden hade jag äntligen betygssnack med Li  och jag låg på VG-MVG =) jag skulle använda lite mer färg och disskutera mina bilder mer bara ...vad nu det betyder :P, sen ville hon skicka mig till kuratorn igen -.- ta dig kvinna, jag vill inte. Sen åkte jag hem och höll  på att frysa ihjäl på  kuppen,det är svine kallt.

På sista skoldagen denna vecka i morrn då =D Frilufsdag på  fredag i kungsberget, längtar..fast inte så mycket till att bli väckt 04.45 ^^. men men sånt man överlever.
Och snart är det sportlov! Det ska bli sköööööööönt jag är så trött på skolan för tillfället,  fast vi inte gör så  mycket. Appropå det så gick sv uppsatsen lite smått åt helvete, eller snarare så gick den inte alls =/, men min lärare tyckte synd om mig av nån anledning och jag kan få skriva den nån annan gång. Jag får alltid mina lärare att tycka synd om mig:S haha aja hejdå

Kommentarer
Postat av: Tove

ihi det är ju jag som ska väcka dig då :D Alla tycker synd om dig för du e typ så söt så alla bara är avensjuka på dig åså hatar dom dig för att dom inte är lika fina som du ;D Glöm aldrig att jag älskar dig vad som än händer, du är mitt allt! Piff å puff, vi ska leva tsm tills vi blir 100 år men jag ska dö en dag före dig så jag slipper vara utan dig en endaste dag! Kommer allti älska dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback