Dreamer..

Äntligen fredag! I morse var jag osmart nog att ta kjol på mig fast det snöade  x) men det var inte så kallt som man kunde tro,haha. Jag träffade Lollo vid tåget,men  numera hinner man knappt med bussen om man inte åker i siste vagnen så jag kunde inte åka med henne =(. Första lektionen var franska och jag klarade mig nog bra på glosorna..inte så konstigt kanske eftersom de bara var 12 st. Sen kollade vi klart på Dumbo, asså det är typ skumt när det kommer massa rosa elefanter :S. Sen hade vi matte och jag trodde först jag kommit till fel klassrum för det satt nåra nior som var och hälsade på därinne, jag hade trott de skulle vara mindre x). Sen hade Mats glömmt att vi skulle ha läxförhör så han knyppla ihop ett illa snabbt, Alla rätt,är man bäst eller vad! Haha, fast mina lösningar är alltid onödigt komplicerade. Sen skulle vi ha kemi med jobbig vikarie men den lektionen var inställd! =D Sååå skönt och nu ska vi inte ha henne mer, utan få en ny vikare och efter det så kaaanska vi får vår riktiga lärare, riktigt bra planerat alltså -.- . Det var bra att vi fick äta lunch tidigare eftersom det var taco, om  man kommer sent brukar det inte vara så  mycket kvar och dessutom blandade de ut köttfärsen med ris sen :S. Vi satt i matsalen i 1,5h haha,vilket liv man har. sen skulle vi ha historia..det är jätte förvirrande för det ser likadant ut där i hus 3 som det gör i hus 2 =P Vi kollade på en film om Napoleon som var hybertråkig. Jag satt fan och sov, ni vet när man typ sommnar men så nickar man ner med huvet så man vaknar igen,hehe, det är irriterande att man vaknar igen. Sen så hm..åkte jag hem. Var värsta gott om plats påbussen för en gångs skull,  och jag hann med tåget också. Min Mp3 dog när jag vänta på bussen men sen när jag kom hem  så slog den på igen och hade mer n halva batteriet kvar:S:S skit grej*mummelmummel*. aja jagpallar inte..hoppas nån görnått i kväll så jag kan henka,Klädpoker vafan! haha. bye


Kommentarer
Postat av: Louie

ja klädpoker! :D vilken snål skola du har asså! åh det är fett skönt att va sådär trött iaf om man får sova:) men men ses ikväll puss puss!(L)

Postat av: Tove

jag veet! asså när vi är i hus 3 går jag alltid åt fel håll när jag ska ut för jag e så van vid hus 2.. typ :P Eva å jag vill oxå leka ikväll :) Pussar

2007-01-19 @ 20:30:30
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback