Ge mig ett finger, och jag tar hela dig

Hellow  people! öhm.. idag är det måndag(smart jag är ). Jag börjar ju 08.10 och var mäkta trött i morse. Jag såg Eva ocg hennes mor på stationen men hon såg inte mig,jag är så  osynlig ;'( haha. Vi hade fysik på morgonen och jag hade totalt glömt bort läxan^^  men vi jobbade ändå mest i boken och det ÄR ju fan matte nästan :S Efter det var det historia..läxförhör..jag skulle försöka plugga igårkväll men jag tyckte så  synd om mig själv för det var söndag så jag la mig och läste bibeln istället,haha x) Det stod nått om att dårskap var dåligt typ "sorgen efter den döde varar i sju dagar, Dårens sorg varar hela livet" eller dyl. haha. jag ska fan börja läsa den oftare, och kanske sluta svära på köpet ;) Men för att komma tillbaka till ämnet, så gick historian helt ok ändå faktiskt. vi läser om Napoleon, fan vad ryssland ägde honom alltså,muhaha! Sen var det äntligen lunch, vårrullar! Jag har alltid hatat vårrullar av princip, det ser äckligt ut! men det är fakiskt gott =).  Så var det min sista lektion för dagen,svenska. Vi ska börja med ett jämstäldshetprojet typ,och ska ha uppsatsskrivning v.6 så hon tyckte vi skulle träna på det och skriva en uppsats till  på torsdag, på ämnet "varför dricker ungdomar",haha. kärringen kan ta sig. Så gick jag och betala skidresan till kungsberget.. man var ju tvungen att väjla mat också, värsta besltsångesten ju:S men det blev pasta och köttfärssås tillslut^^.. sen vänta jag på Tove som  *host* slutade då med och så åkte vi hem tillsammans med Seffi med. När jag kom hemm så satt jag vid datorn och myste med min ängelbäbis ett tag. Btw så lever hon fortfarande,fast hon är smal.. Sen så satt jag och kolla lite i album =D

86137-5

Hittde denna bilden och var tvungen att lägga upp den ^^. Färgerna blev lite konstiga tyvärr. Men frihet eller vad? Jag ser ut som  en trollunge, hihi. Funderar på att ta en tur i sommar faktiskt, kanske kunde gå bort nått kilo också =P. Hittade en del nakenbilder(vem pallar bära badkläder med sig?) på mig också:O med någon plågad min,haha för det är jävligt kallt att bada där uppe alltså.

Nu är Märta och pappa på cinemateket pepparkakshuset, snarare våra förra grannar =p så jag och mor är själva..jag msået plugga franska-.- månader årstider och nått mer jag inte minns. tror augusti heter août eller nått sånt,haha phett fult. Men jag har iaf lite sovmorgon i morrn =D löööw till den alltså! Men  nu pallar jag inte htta på nått mer faktiskt, så ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Niko

oohjaa, måndagar är förjävliga!

2007-01-15 @ 21:11:07
Postat av: Louie

Vilken mysig bild! Den ser jätte gammal ut typ från 70-talet.. naw sötis. ska dra men kommenterar mera imorgon :P pusspuss(L)

Postat av: Tove

haha jag var helt säker på att det var Märta på bilden (A) wtf. aah jag har ingen fantasi, puss älskar dig.

2007-01-15 @ 21:33:35
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Klara

Kunde vart märta,det var 2 år sen så det är ju samma ålder^^

2007-01-15 @ 21:37:08
URL: http://Urkbulle.blogg.se
Postat av: carruu

Vad söt du är på bilden =) Naaw

2007-01-16 @ 17:30:33
URL: http://blommigaskoor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback