Good Night Sweet Girl <3

Jahapp nu är hon alltså död...När Märta skulle ge dem mat i morse så låg hon bara helt stel. Jag tror nästan hon frös ihjäl för hon hade ju inget fett och det var så kallt i natt, Hon kunde ju fått bo inne om jag tänkt på det =/. Igår hade jag tänkt gå  ut med henne i snön, hon gillade att springa i snön, fast jag var för lat och satt vid datorn i stället. På kvällen när jag gav dem mat så såg hon lite vinglig ut så jag sa till mamma att vi skule väga henne i morrn...om jag bara tagit in henne då istället..
Nu så sitter jag med henne här i knät. Hennes öron håller på att bli varma och jag inbillar mig bara att jag känner pulsen i dem....fan också..Tänkte vara hemma från skolan idag för jag kommer bara få gråt attacker eller nått och jag pallar inte det nu.
86137-6

Här är från i sommras =) Är hon söt eller vad <33. Hon var så underbar min lilla mjölpåse,lilla ängelbäbien, Älskar dig alltid<3

Kommentarer
Postat av: Louie

det var inte ditt fel att hon dog! Hon var sjuk och det fanns inget du kunde ha gjort. Puss puss

Postat av: Tove

fett tråkigt. inte för att va taskig eller så men hade du henne i knät? :/ hehe. Jag kommer ihåg när tuss dog å han va helt stel. Det va kind of sad så jagh vet hur du känner dig. jag tyckte faktiskt om honom ^^ men iaf. aa tråkigt. Men du har iaf femtioelva till :) Rest in peace Ninni, du var en fin liten typ. Puss på dig Klara

2007-01-23 @ 20:08:56
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback