I wanna be a supermodel, I wanna look like I´m dead

Hej. Hade juste skrivit ett halvt inlägg när det bara försvann -.- irriterande! Men jag får väl lov att överleva ändå.. Idag hade jag (sov)morgon, jag började 10 och gick upp 7, jag är absolut inte onödig, jag lovar^^haha. Jag pluggade ingenting som  jag hade tänkt göra ändå. Jag hade bara tre lektioner idag, läxor till samtliga, men "glömde" alla x) det är verkligen bra jobbat(Y). På tåget såg jag miniatyr lasse :O jag har sett honom förrut men  iaf, han ser ut precis som lasse fast han är kortare och smalare =P. Sen var det packat på bussen  som vanligt,kan de inte lära sig att det inte funkar att ha små  bussar ^o). hursomhelst så var det svenska första lektionen. Hon dödade mig inte iaf. utan sa att jag kunde skriva uppsatsen till på måndag istället. Sen påbörjade vi jämnställdhts projektet som alla ettor ska jobba med. Jag pallade inte lägga mig i disskutionen utan satt och filosoferade lite för mig själv, en mycket bättre sysselsättning att använda sin dyrbara tid till;). Sen såhade vi fysik. ibland undrar jag om alla fysiklärare är som lasse :S man behöver knappt göra något och såskämtar han en massa hela tiden. Det måste vart en knäpp  en som skrivit vår fysik bok,för varför ska man "uppskatta hur  många ICA butiker det finns i sverige" eller " hur lång tid det skulle ta att gå från smygehuk till treriksröset" :S, det är fan onödigt om något!. Efter det var det äntligen lumch som tur var. Påväg till matsalen kika jag lite på Tove som hade gympa, hon stod och aggerade bromskloss åt nån som  klättra på klätterväggen. Sen gick jag och åt korvstroganoff med ris och fisk-potatismos gegga, för jag kunde inte bestämma mig =P. Efter lunch hade vi engelska och jag panikplugga lite på glosorna innan,vilket var onödigt för vi hade  inte ens förhör på dem utan skulle svara pånågra frågor om Titanic  för vi hade läst en bit ur filmmanuset. Sen lekte vi "guess the movie",  några skulle spela upp en scen ur en film och så skulle man gissa vilken film det var, tidsdödande iaf . Och så slutade vi!! För vi har bara lab varannan vecka =). När jag kom  hem  satte jag mig vid datornsom omväxling,haha. Ska nog plugga lite matte för vi har läxförhör i morgon och om man får alla rätt kan det ge en poäng på provet..Sånt där är konstigt ftersom det gör att man kan få mer poäng än maxpoängen :S. menmen..

Igår så hade vi gympa och skulle klättra vi med. Innan vi började sa Kenneth(läraren) 
-  Alla ska klättra, de som säger att de inte vill tänker jag tvinga, man behöver ju bara försöka en bit"
Jag ville inte =P
- Ska du komma och klättra nu?
- Nej.
- Okej =) tänker självklart inte tvinga dig.
Muhaha genomskådad! jag är bra på att vägra ^^... fast det borde jag sluta med...kanske får Ig annars.. Sen så hade vi massa andra lektioner, och jag går två lektioner längre än de flesta andra i min klass -.- Bild som sista och jag suger på det för jag har ingen fantasi alls=( men hon  hade betygssnack så det märkte hon inte^^. Sen på  kvällen gick jag en sväng till Patrik med Tove, jag fick   tillbaka min tröja igen som  jag glömde sist när jag var och hämta min väska x) Jag var helt hyper då och låg bara och skratta på hans säng, det var as kul^^ Sen gick vi hem och då spöregnade det, men snäll som  jag är gick jag omväg för att gå med Tove, så jag hade jätte fin frisyr när jag kom hem igen =P. öhm..Sen sov jag.
Nä nu ska jag...sluta skriva,hejdå=) 

Kommentarer
Postat av: Louie

patrik kommer väll börja tro att du glömmer saker där med flit :) bara för att han är så trevlig att va hos.. det lät fint det där med att tove var bromskloss för nån som klättra? fattar inte riktigt.. men men puss puss ses i helgen :D (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback