I will not dream anymore

Hej hej, måndag igen -.- .

I Fredags var vi hemma hos Kakan. Chillade mest och spelade Tekken5 igen x) haha, sen somnade jag typ i hans säng en stund.Så traska jag hem igen men glömde min väska där IGEN ><Snart börjar han väl tro att jag glömmer saker med flit för att få komma hem till honom  igen ;).

I lördags så gjorde jag knappt något alls på dagen, latade mig bara typ. Sen på kvälllen var vi hemma hos carro. Först var vi ute och lekte i snön, fast jag hade inga täckbyxor så jag lekte inte så mycket, Men jag fick göra min snöängel tillslut iaf. ^^. Sen Kollade vi typ på Tv och muppade oss lite. efter en stund blev carro trött och slängde ut oss =P så  vi började promenera hem så smått. Det snöade värsta mycket och det var mysigt =). När vi kom till stationen så stod vi och garva åt en buss som fastna i en jätte liten backe. sen  fortsatte vi så sakta så,det tog as lång tid att komma hem =P. Sen satt jag en stund vid datorn innan jag sov.

På söndagen så vaknade jag vid halv 11 typ, varför är det så svårt att sova länge i detta huset :@. Sen gick jag till Tove. Vi åkte pulka en lite grand och sen skulle vi bygga en snögubbe men det var för dålig kramsnö så vi gick in och baka bullar istället.Sen åt vi bullarna och kollade på OC, det var ju nästan bra ju^^ och bullarna blev värsta goda. Sen skulle jag gå hem och Tove följde mig till korsningen vid engelsberg. Där stod vi en stund och käka upp morötterna som skulle blivit snögubbe näsor. Sen när jag var nästan hemma la jag mig och vila en stund i en snödriva. Låg och lyssna på musik och kollade på snön =) Jag älskar att ligga i snö.

Idag så var tåget lite sent så jag missade bussen och fick gå till skolan,  det var jobbigt vafan. Vi hade fysik första lektionen men halva klassen var inte där pga förseningar. Jag hatar fysik och snubben är aldeles för lik Lasse och kan inte förklara -.- . Sen hade vi historia, jag hade inte läst sidorna vi hade läxa på alls men som tur var hade vi inget läxförhör utan disskutera med nån annan istället, så jag lärde mig lite av  det ändå ^^. Till Lunch var det falukorv och sjömansbiff. Jag käka sjömansbiff och den var helt ok, är det bara jag som  gillar mosiga potatisar ?=P. Jag hade "glömt" skriva uppsatsen om alkohol och ungdomar igen  men hon frågade inte efter den iaf...vi disskuterade om jämställdhet igen och kollade på  nån ful film  om  sexuella trakaserier vilket var helt onödigt eftersom ljudet på den var paj så man inte hörde vad de sa vilket fall.  När jag kom hem käkade jag lite äcklig glass med valnötter i :S men jag hittde inget annat x) fetto me,haha. Sen kom jag på  att jag hade bullar kvar från igår så jag åt några sånna istället, fast bullmängden hade minskat betänkligt, Kan folk aldrig låta mina saker va ifred =C jag blie lessen när bullar försvinner... Aja snart måste  jag säkert ut till stallet, fast det går kanske inte och rida ändå för jag tror inte han har snösulor *-), aja hejdå =)


Kommentarer
Postat av: Louie

snösulor på hästar finns det? haha fan va skön du är som chillar i en snöhög x) sötnöt..fett mysigt ni verkade ha blev väldigt sugen på kanelbullar asså.. haha glömde din väska igen? haha va duktigt puss puss mig älskade


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback