I'll remember you, but it's all that I can do

hejhej,var ett tag sen men har inte haft tid nu när skolan börjat igen  =(. det har inte hänt så mycket. Eng uppsatsskrivning och eng prov, IG på båda skulle jag tro,jävla gubbhelvete! Blivit av med min IG-varning i svenskan =D men hon säger att jag MÅSTE göra muntliga uppgifter också "/ jag får ont i magen bara av att tänka på det,har ju redan lyckats göra bort mig i en sådan situation...usch nu börja jag panik äta mitt godis.. aja..I onsdags övertalade Tove mig att skolka de två sista lektionerna,  så vi gick och hälsa på i Rönnigeskola. Fan vad jag saknar det. Saknar att ha riktiga kompisar i skolan..sen kollade vi på film och efter det gick vi och lollo hem till patrik och spelade tekken5(tror jag det hette). det var skit kul,men Tove blev sur på mig för att jag ägde henne ;). Igår red jag ut med Sarri och Gosse. Vi träffa ett vildsvin,de är typ stora:O.  Efter det var Gosse helt uppskruvad,inte konstigt eftersom Sarri bara skriker och bråkar på honom när han blir rädd =/ men men sånt som händer tyvärr. Sen var vi hos Toves moster på Kvällen.det var väl helt ok  men jag var lite ur funktion och låg och skratta åt en fläck under bordet..men det var ju roligare än att ha tråkigt haha =P sen när  vi städat gick jag hem,det var ovanligt mycket folk ute. och sen la jag mig och åt godis i sängen^^. sen vaknade jag ur en trevlig drömm av att märta kom in och snodde hårtorken,Tror jag höll på  att mata Oskar med pasta  och grillkrydda x). Sen idag har jag "sovit middag" 3 ggr och suttit lite vid datorn. Hoppas nån tänker göra nått i kväll för det är så tråkigt hemma..men hejdå

Kommentarer
Postat av: Louie

HAHAHA mata oskar med pasta och grillkrydda!?! jag dör! mm saknar rönnninge lite jag med..(L) du är sötast älskling! puss puss

Postat av: carruu

hahah :P vilken skojjig dröm ^^
ÅÅhh guud faan rönninge var bäst saknar den så enormt mkt =(

2007-01-14 @ 17:38:08
URL: http://blommigaskoor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback