Jag och Märta

Hej hej och godkväll! asså jag har verkligen sååå  tråkigt för jag har absolut ingenting att göra,inte en jävel inne på msn  och har redan vart inne på alla sidor jag kan komma på. Idag så var jag tvungen att gå upp kl 9 för vi skulle  åka och byta nån julklappströja  och kolla  på en ny TV(Y). sen tov det as  lång tid för alla utom mig att bli  färdiga ändå så jag kunde sovit mer ju,som  vanligt. Jag har ändå ingen kollpå TV och sånt så jag satt i bilen medans de andra kollade hur länge som helst och efter nåra år fick jag äntligen komma hem igen, bara för att bli utkörd till stallet ist 8-). Då fick jag också sitta och vänta jättelänge innan vi åkte eftersom morsan och Märta bråkade en massa  =/. När jag äntligen  kom ut till stallet blev jag total dissad av hästen när jag skulle hämta  in honom, fast annars gick det väl ok. Efter det har jag mest suttit vid datorn och ätit, jag har kommit framtill att jag äter när jag har tråkigt :'( äckeläckel jag alltså! men lite gott är det ju..^^.




Jag och Märta
Hittade just bilderna  från skridskoturen häromdagen och var bara tvungen att lägga upp denna. Mobba mig inte alltför mycket för det är inte så  lätt att se snygg ut med en halvmeter långa skridskor! =P. Jag och min lata syrra dårå, ungefärs ådär det brukar vara när vi åker,haha. Men träning för mig,och det är bara att kolla på syrrans min för att se hur fort det går alltså x)

Jahapp, nu sitter jag och lyssnar på alla kärlekslåtar jag kan  hitta, asså shgoihsoöhgö jag får damp!! :S Måste snabba mig med skolan så jag kan på börja  min karriär som eremit, vad lugnt och skönt det ska bli. Ska bara sitta och ta det lugnt i min stuga och kanske fundera ut vilken "Den stora frågan, på livet, universum och allting" är =D en ganska lagom sysselsättning. Jag ska odla morötter i en kruka att leva på.Då blir jag smal, får bra mörkerséende och blir orange på samma gång, tre flugor i en smäll! Jag längtar fan...

How much longer will it take to cure this?
Just to cure it cause I can't ignore it if it's love
(8)

Shit alltså,jag blir glader av denna sången =) "Accidently in love - Maroon 5" ur Shrek 2. Kommer antagligen lyssna sönder den innan kvällen är slut >_< haha. Eller inte roligt men endå. Nu börjar jag frysa om mina fötter också, det är ett hål i mina älskade fårskinns tofflor! :'( De är så fula..ett levande (?) bevis på att man inte behöver vara snygg för att älskas ;) fyndig jag är i kväll. Varför  vill ingen prata med mig ikväll??:@ grrr jak er ingen klad hest! Men trots det ska jag nog sovanun,innan mamma blir lessen i ögat för att jag inte sover =P,Godnatt


Kommentarer
Postat av: carru

Vart är det där nåsnsatn ? på bilden :O

Postat av: Louie

hahahaha åh vad jag har saknat att läsa din blogg fete kul! Odla morötter i en kruka x) jg fatta inte där med din syrras min, går det fort eller inte? puss puss (L)

2007-01-07 @ 17:30:39
URL: http://monstre.blogg.se
Postat av: Tove

hahahahaha Lollo x) fast jag fattade inte heller. Jag trooor att det går sakta... JAG SAKNAR DIG PIFF(L)(L)

2007-01-07 @ 17:42:37
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback