Kvadraten på halva koefficienten framför x-termen

Godkväll. Tisdag...Jag började 09.30 men onödig som jag är gick jag upp 06.45 -.- men jag är så rädd att få bråttom för jag hatar att ha bråttom på morgonen ^^. Började med engelska och jag fick tillbaka engelska provet, fick ig på första delen men g på andra, klarade den andra med en halv poäng x) borde börja plugga lite mer  istället för att sitta här. Så hade vi mentorstid och vi fick  betygspapperet från förra terminen. Mvg i Naturkunskap A och Vg i Datorkunskap, ganska nöjd faktiskt =). Vi slutade mycket tidigare som vanligt så jag fick lång rast innan franskan så jag hann lära mig glosorna. Månader och årstider, så det ar inte så svårt. Sen efter läxförhöret kollade vi på  Dumbo på franska, han är så himla söt ju,haha. På lunchen träffade jag Tove och hon fick sitta och vänta medans jag klämmde i mig massa fisk^^. Sisa lektionen för dagen var långlektion matte. Jag tror vi har börjat repetera inför provet för vi fick inte någon läxa :O Vi räknade värsta svåra ekvationen med t5 typ :S jag hatar när jag inte fattar =( jag fick bara ont i huvudet...Det är iaf bra att tisdagar också är ganska korta. Bussen blev proppad som vanligt men jag hann med tåget för det var 1 min försenat, tur alltså. När  jag gick i snobbrännan var det några fjällräven-fjortisar som skratta åt mig ;'( "skrattar dom på dig så ska du skratta tillbaka"(8) muhahhaha patetiska jävlar!! x) Hursomhelst,när jag kom hem så la jag mig och sov för jag var så trött men sen kom mamma  och väckte mig brutalt  och släpa ut mig till stallet :( Blev en lagon lyckad gång för prima var hel knasig. Han bara studsa runt på tårna och frusta+gnägga konstant, dessutom hade det blåst ner ett träd så  jag kunde inte komma fram dit jag skulle -.- . Till middag fick vi pasta och köttfärssås,  det brukar vara gott..när mamma har gjort det men pappa hade hällt i en halv flaska tabasco så det var jätte starkt. Egentligen så MÅSTE jag plugga för jag har ganska mycket att göra, men jag orkar verkligen inte =/ Jag måste skriva den där uppsatsen i svenskan för annars blir jag lynchad av läraren,eller kanske inte^^ men av ann-britt iaf x) (gammla sv läraren). fast orkar nog inte idag.. Jag sitter och "pratar" med Johan från husarö, första gången som jag sett honom innte på  msn sen i sommras =P lite kul faktikst. men men sk akolla lite på fysiken nu,hejdå

Kommentarer
Postat av: Louie

hur vet du att dom skratat åt dig? jag har svårt att tro det, men det finns ju iofs idioter...åh fan nu kom jag på att jag måste plugga ..blö...men men Grattis till MVG i naturkunskap! shitt va bra! fan vg i datorkunskap är ju skit bra de med! coolt...jag åt också pasta med spagetti :) puss puss

Postat av: Tove

(haha pasta med spagetti? :P) Det var roligt att vänta på dig i matsalen :) ses idag, pussar

2007-01-17 @ 09:04:56
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Niko

Du borde ha gett ungarna STRYK!

2007-01-17 @ 16:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback