Muppelimupp

hejhej. Första skoldagen idag då. började med långlektion i fysik,yey! Fick ny lärare och det var självklart han som jag brukar se vid  bussen och som ser dum ut x). sen hade vi historia.ny lärare där med. nån nyutbildad överambitiös snubbe -.-. sen var det lunch och jag blev lite putt för det fanns ingen mjölk, jag är mycket förtjust mjölk!<3 och efter det hade vi svenska bläää jag ogillar henne stark för hon är så..barnslig. vi fick ännu en bok att läsa. och sen sluta jag =D jag hann med tåget också. sen så satte jag mig vid datorn en stund och spelade sims^^ haha. sen läste jag ut boken vi fick på svenskan. och så käkade jag kyckling med wookgrönsaker och sån shit, min morsa verkar ha svårt att förstå att jag inte gillar sånna och jag har aldrig gjort det heller 8-). och nu så sitter jag här igen haha.

Ifredags gjorde jag inget för jag mådde dåligt

I lördags var jag i åkersberga och hälsla på nån släkting(morsans kusin tror jag). Och vi gjorde ungefär samma sak som förra gången för två år sen. först fika vi och de Vuxna satt och prata i hundra år. sen gick vi en promenad, samma som förra gången.och efer det käkade vi pizza, det var gott iaf =). De verkade gilla orgentering i deras familj för det hade små orgenteringskärmar i papper i julgranen,*asg* xD. Nått för eva kanske ;)

Igår var vi hos grannen och käka varma mackor. shit alltså de var jätte goda med en massa svamp på =D<3 jag tycker vi borde ha flyttat dit ist för deras hus är mkt finare, vi blev erbjudna när förra grannen sålde. de nya är typ pensionärer,fast ganska trevliga faktiskt. pappa och vadhannuheter satt och prata om  saker de smällt och så i sin ungdom,det var fett skoj. Pappa hade sprängt ett träd med ett halvt kilo nytroglycerin som han gjort med en kompis x) shit alltså sånt vill jag också göra (A).

Menmen, nu har jag tråkigt här hemma ist...mina linser är uppfuckade för jag sommna lite förut,morr..funderar på att ta en mandarin men det är långt till frukskålen och jag kom just fram till att mina inlägg brukar spåra ur lite mot slutet, så jag kanske borde börja sluta med slutet*-) haha. öhm..happ...jag håller på att förfrysa högerhanden också =( fast då kankske jag fick ett bra skäl  att sluta skolan eftersom jag inte kan skriva =) körde med det ett tag när jag spräckt höger överarm, jag kunde ju skriva egentligen men man kunde ju låtsas lite ^^. ska nog sluta nu,hejdå =)

Kommentarer
Postat av: Tove

haha svamp är gott :) Varför förfrös du högerhanden för? wierdo.. aja jag vet inte vad jag ska skriva :P Pusspårej

Postat av: Louie

hahhaha ett halvt kilo nytroglycerin är väll jävligt mkt?? hahaha coolt.. ååh du skriver så roligt, fortsätt med det! Tove berätta förrut att dom trodde din arm hade gått ur led när du fick sprickan så att de drog ut den?? fy fan va hemskt ont det borde gjort :( puss puss(L)

2007-01-09 @ 20:06:59
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback