Sometimes everything is wrong

Hejhejhej. Måndag igen dårå..Tack gode schemaläggare som gav mig en kort måndag! Idag har jag väl   inte gjort så mycket. Minns inte ens vad vi gjorde på fysiken, nått helt onödigt antagligen. Jag hadeinte läst de 15 sidor jag hade i historia läxa så läxförhöret gick lite smått åt helvete ^^ Martin kanske har skvallrat om att jag ger upp ganska lätt för David satt typ och tvinga mig att skriva lite iaf x). Till lunch skulle det va stuvade makaroner med köttbullar, makaronerna badade i nått vitt som inte smakade nått typ.. fick just en asociation som jag är glad att jag inte fick då ^^. Sen fanns det nån avocado gegga som jag käka till  köttbullarna och som var ganska god faktiskt =). På svenskan fick vi ämnena till uppsatsskrivningen och så  skulle vi göra en tankekarta -.- jag kommer aldrig att kunna skriva den =/ undra om man slipper om man är sjuk *-). Bussen var prick i tid idag för första gången någonsin typ :O alla  var helt chockade x) så jag fick sitta och vänta en stund på tåget. Sen när jag kom  hem  så satt jag vid datorn  och åt glass en stund och sen gick jag och sov^^. Pappa har typ fått vinterkräksjukan eller nått,jag kanske kan bli smittat tills på måndag *-) *host*, menmen..

I fredags var vi hos andersson långt bort åt helvete ( nytorp:P). Det var väl trevligt fast jag drack liiite för mycket och lollo  fick  hjälpa mig hem sen. Tack så mycket älskling <3.
I lördags gjorde jag ingenting alls faktiskt, bara latatde mig.
I går gjorde jag inte så mycket heller, bråkade lite med päronen som hade lyckats lista ut att jag hade varit packad (Y) så de var ganska lack på mig, men det går väl över skulle jag tro^^.
Nä nu ska jag fetta mig lite mer tror jag, tröstätning ftw!  x) hejdå

Kommentarer
Postat av: Tove

haha om du blir smittad av din pappa (vilket du lär bli) så ere väl typ imorn du blir de ^^ men du får min förkylning imorgon! pusspuss älskar dig skiiiiitamkt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback