And history books forgot about us and the bible didn't mention us

Godmorgon, tänkte ta mig samman och skriva lite till *host* alla mina läsare x)
Sen vi kom hem har jag knappt orkat göra något alls, är så  förbannat håglös och det suger :(. Igår tog jag först en dusch och försökte få bort allt blått klotter som på något underligt sätt råkat hamna över hela mig ;S Det gick inte jätte bra så jag har typ kvar lite överallt^^. Sen satte jag mig vid datorn heeela dagen. Sen var jag as hungrig hela dagen också för det enda jag hitta var vattenmelon och fil och det är inte jätte mättande, sen när mamma ringde sen påkvällen visade det sig att hon stoppat hela frysen full med mat som jag inte hade sett ><. Vid halv 10 tiden så gick jag till skönviksparken och träffade Tove Carro Josse Kalle och Viktor. Det var väl trevligt, lite kallt dock. Vi blåste såpbubblor som blivit kvar efter festivalen. Jag älskar såpbubblor, de är så vackra och så bräckliga :).
Idag ringde först någon tidigt och väckte mig och sen vaknade jag för en stund sen igen av att det lät som nån knacka på dörren fast det var ju ingen, jag hatar att vara så jävla lättväckt -.- . Kanske var dags att gå upp i alla fall men ändå.. Sen lyssnade jag av svararen, och det var typ 10 meddelanden av mamma från igår kväll. De hade glömt att jag hade min nya mobil så alla lät ungefär " Nu börjar vi bli riktigt oroliga, du svarar inte på mobilen och inte hemma! Ring så fort du kommer hem " x) Chilla litegrand vafan. Idag tänkte jag nog göra någonting för man blir bara emo av att sitta här hemma. Kanske ska ta en tur på pållen *-) nä vi får se..
Aja ni som läser kan väl skriva en liten komentar så blir jag väldigt glad :)
hejdå
I don't care if it hurts
I want to have control
I want a perfect body
I want a perfect soul

I want you to notice
When I'm not around
You're so fucking special
I wish I was special

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell am I doing here?
I don't belong here

Kommentarer
Postat av: Tove

*kommentar* gröt i huvvet idag kommer inte pånåt. jag måste ringa till stallet men kan inte prata :(

Postat av: louie

Regina Spektor äger! :D den andra låten e också väldigt bra :D nej fan glömde kolla in din nya mobil igår :( ha de bäst

2007-07-28 @ 15:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback