Det är nått fel på deras ögon eller är det bara jag som ser

Godkväll.
Jag sitter och äter muffins i kladdkake form för mig själv, ingen ville äta med mig :( och så hittade jag inga muffinsformar när jag gjort smeten så jag fick göra i kladdkakform iställlet. smart jag men gott blev det iaf :) Sen brände jag mitt finger och det svider...tyck synd om mig ;'(.

Idag var jag hos tove en stund och kollade på  tarzan, den är ganska söt faktiskt :).
Imorgon kommer Märta och padre hem. saknar Ernie lite..tyvärr ska hon åka på torsdag igen :(. Måste kanske städa upp lite här också, hela min packning ligger över köksgovet x). Funtar på att sova snart.Jag har verkligen inget att skriva, men skriv kommentar endå (A) ingen som gör det ju :(.

image9

Jag och syrran i påskas, hon är så söt :)

Kommentarer
Postat av: Tove

jag tycker nog att du är sötare, inte för att man ser nån större skillnad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback