Du är med från sida 3 till sida 42

Hellow
Kom hem tidigare idag från landet. Det var ganska segt där för märta bråkade med päronen hela tiden och jag satt mest och löste korsord och sudoku, aldrig förtidigt att börja förebygga frånvaron av seniliteten, typ :P. I Fredags fyllde mamma år vilkt alltid är en ganska tregisk händelse eftersom hon köper sina presenter själv och låtsas att pappa har köpt dem . Sen var jag och märta ute och plockaen liter smultron och bakade en tårta med dem. I lördags var vi inne i stan, dvs västerås. först gick jag och glodde lite i affärer med syrran och sen glodde vi på raggarna från power meeten (stavning? ). Det var ganska trevligt faktiskt, många snygga bilar. Idag när vi åkte hem fick jag köra från Södertälje och hem, det var kuligt eftersom jag är ju så grym på  att köra ;). Sen idag har jag packat mest, var och sista minuten handla lite också. Men nu ska jag käka och sen ska jag träffa tovelitott <33 hejdå!

Kommentarer
Postat av: Tove

min kompis var på den där powermeet grejen! :D och typ blev fotad med dom dära bilarna. Kolla s-cape på bilddagboken om du vill se hennes bilder ^^ Nästa gång din mamma fyller år ska jag köpa värsta blombuketten till hon :D ivf, ses snart :D Puss lav ya!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback