I don't shine if you don't shine

Tänkte försöka skriva några rader igen.
Sitter och funderar över vad som har hänt sen sist, egentligen ingenting som spelar någon roll. De gamla vanliga småsakerna mest. Det är trevligt, men ändå känns det som jag slösar bort min tid. Sommarlovet är snart slut och ändå har jag knappt gjort något. Varför blir jag så rastlös? Det är väl det här jag längtat efter hela året, att slippa göra något. Men det där med att slippa göra något är kanske mer att man inte vill känna att man måste göra något utan att man är fri att välja själv...
Igår hade jag iallafall en sån där skön kväll när jag tog mig tid att ta det lugnt. Jag struntade i att skynda mig hem som jag brukar utan gick långsamt och tänkte medans jag lyssnade på lite soft musik. Tog mig tid att gå de extra tre meterna förbi dörren för att kunna säga godnatt till Ninerna. Brydde mig tillochmed om att ta bort sminket, det var ett bra tag sen det hände ;). Jag älskar sådana kvällar...
Hoppas ikväll också blir en trevlig kväll. Jag ska hem till Josse och kolla på Linas kvällsbok. Innan idag ska jag nog också ta mig en tur med Prima, det var faktiskt ganska länge sen vi var ute för oss själva :).
Nu ska jag nog ta och krama lite på Ninerna...

Det är så lätt att kasta kärlek där den vackert tas emot

Kommentarer
Postat av: Louie

härligt inlägg man blev av med lite av ångesten faktiskt + att slut citatet va skit fint :D puss

2007-08-03 @ 21:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback