I want to sing another melody

Hej hej.
Jag har verkligen tråkigt just nu, jag hatar mitt gamla sepe msn och ogillar pappa för han inte fixar det :(.
Nu är det slut på friden här hemma iaf för pappa är hemma. Vakna vid typ 10 i morse bara för att han inte kan vara lite tyst :@ Sen okuperade märta datorn hela dagen så jag stack till stallet istället. Jag körde både hem och dit iaf utan större missöden :). Det var lite mysigt att rida igen också, har inte gjort det på länge nu. Fast prima blev uppkäkad av värtsa monster bromsarna, dom är jätte feta och äckliga :O.

Ikväll vill jag verkligen hitta på nått, vem pallar sitta och ha tråkigt på sommaren egentligen. slös med tid ju ^^




























KOMENTERA!
Hejdå! :D


Kommentarer
Postat av: Josefine

Du verkar vara värsta duktig på att köra :) Hur länge har du kört?

2007-07-19 @ 19:17:04
Postat av: Klara

TYp 5-7 gånger kanske *-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback