I wish you got the flu so I could take care of you

Goskväll! :D
Detta har varit en väldigt trevlig kväll :). Fattar inte vad som har tagit åt mig för jag är helt sprallig x).

Först lyckades Tove lura ut mig i regnet, men vad gör man inte för världens finaste brud :D <3 Vi skulle gå till krysset med Oskar och Josse för att hyra film men när vi kom dit så kom vi fram till att vi skulle se The holiday som Josse hade hemma så vi köpte 4L cola och chips istället :P. Filmen var väl helt okej. Jag gillar kate winslet,  hon är söt :) Särskilt i Eternal sunshine of the spotless mind, underbar fillm förövrigt *rekomenderar*. När jag och tove hade klämt i oss 3L cola var vi lite halvflum så vi tittade på Jackass the movie, de är fan störda men ack så roliga x) Sen var det dags att dra sig hemmåt. Var lite småläskigt när jag skilts från Tove, men alla våldtäckmän, spöken o dyl. watch out for my paraply, muhahahha. När jag kom  till dörren så hade jag glömt tända ytterlampan så det var helt mörkt och tror ni inte att nyckeln vägrar funka då? >< Jag trycker in, drar ut, lyfter upp, och trycker ner men det funkar inte. Det var INTE kul, jag är så jävla mörkrädd och så står man där utan för sin dörr i kolmörkret och kommer inte in :'( Men då är det bra att ha mobil och en tovelitott i andra änden, hon fick hålla demonerna borta tills det äntligen gick :). Och nu är jag här och glad, det äger ( bortsett från ett myggbett på foten^^ ):D Godnatt!

I believe my heart should be chained inside
Leaving it to you would be like suicide

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback