I'm going to be just fine

Tjapps!
Ernieburnie kom juste hem så nu är jag inte ensam längre. Ganska trevligt faktiskt, vilket tur att jag fick åtminstone en väldigt snäll syster <3 :).
Idag har jag brutit mot min -inte gå runt i stan och glo i affärer- princip för Tove skulle shoppa armband :P. Jag åkte in med Tove, hennes klasskompis och hans polare. Det var ganska trevligt faktiskt, gillar inte människor alltför mycket dock. Får nästan panikkänsla ibland när de blir för många av den "/.
Har även fått lite lätt halsont och har därav hällt i mig en massa salvia-té som sägs vara bra mot just det.
I kväll ska Tove ha killkväll med sin far och sin bror så jag antar att det blir till att umgås med Märten för min del. Kunde varit värre måste jag säga.
Just nu dricker jag sockerdricka( med en massa vatten i fast form i) och lyssnar på Timo Räisänen nu, honom gillar jag om ni undrade ;).
Natti!

Kommentarer
Postat av: Tove

du får kommer hit om du vill, vi kan se underbara älskade å sova :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback