Kalla mig cp, kalla mig bög

Hej hej
Ett tag sen jag skrev sist nu..

I lördags konfirmerades Märta så jag var ute på husarö :). Det var trevligt men fan vad jag saknar^^. Deras musikal var sämmre än våran, haha och de hade glömt bort kaninen :O. Sen blev det jätte sorligt när de hade gråtkalas efter, usch:( Men när vi skulle åka med båten strippa ledarna på brygga,det var lite kul dock x).

I söndags var jag ute och övningskörde! Det var as kul och jag var jävligt skillad såklart ;) det var faktiskt bara en gång som jag höll  på att missa vägen x). Men det är ganska förvirrande med allt man ska göra :S.

Sen låg jag hemma och hade tråkigt och åt gifflar som märta baka tills märta ringde och bad mig komma till Karro :) Dom har fått en jätta gullig hund. Vi kollade på en as seg film och sen sov jag kvar där.

I går så var vi först hos karro ganska länge, vi kollade på flugornas herre, eller snarare kollade de på den för jag sommna :P.  Sen träffade jag och märta Tommy och Elias en stund, det var ganska trevligt men lite tyst och stelt. Och efter det så gick vi till Karro igen. Där bakade vi lite och sen sov vi där igen.
Idag har jag inte gjort så mycket, hängde tvätt för en stund sen...:P
I morgon måste vi åka till landet -.- mamma fyller år på fredag(tror jag) så vi ska fira lite där. Sen har hon fått för sig att vi ska stanna till måndagkväll eller tisdags morgon :S Men det kan hon glömma,jag vill va hemma lite innan jag åker till arvika på tisdag. Fyfan vad kul jag ska ha!! Typiskt att Tovetott har åkt och segla nu..Saknar ju :(
Men men, ska börja packa så smått nu,hejdå


Kommentarer
Postat av: Tove

asså du KAN inte komma hem på tisdag morgon! det är totalt oacceptablet. Pallra dig hem NU, tack! (jag vet att du inte läser detta förrän du kommer hem (eller?) men.. JAG KOMMER INTE KUNNA HITTA RÄTT HAGE, och ännu svårare RÄTT HÄST?!?! :O :O :O hahaha) äh whatever. Miss you saknar dig, sen kan jag inte på fler språk. Puss och kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback