She had some trouble with herself

Hej hej.
Ännu en mycket *host* trevlig dag har passerat.
Har inte gjort så mycket. Körde ut till stallet och red en sväng. Det var fint väder iaf men jag var typ öm i röven så det var inte jätte skönt x). Sen körde jag en sväng till, klarade flera rondeller utan att dö! (Y) haha. När jag kom hem käkade jag lite och sen satte jag mig här. Pappa kollade på arvikabilderna på tove och evas bdb,han tog öl/fylla/bakis bilderna väldigt chill faktiskt :) lite skönt att han inte flippa x).
I morgon ska jag åka till landet, kommer hem igen på söndag tror jag. Nu ska jag gå och kolla på  Departed med pappa.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Tove

HAHAHAHA, asså gjorde han det utan att du visste det eller gav du han tillåtelse? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback