Then she might be happy and no longer lonely

Tjo!
Igår var jag med Tove Josse och Eva. Först satt vi och chilla påbryggan i skönviksparken för vi kom inte på någe annat att göra och sen gick vi hem till Eva. När vi kom till Eva såbörjade vi med att spela krocket x) jag kom sist och Eva den jäveln vann helt överlägset, jag svär hon tränar varje kväll :P.  Efter det spelade vi kubb, jag och eva mot tove och josse.Gissa vilka som vann överlägset båda gångerna?? Muhahahhah. Det blrv inte slagsmål denna gång iaf (A). Sen hade det blivit mörkt så vi gick in och drack té. Té är mysigt och gott. Sen när téet vat slut käkade vi honung istället, värsta skumt för jag hatar honung egentligen men denna var god :S ( intressant jag vet :P ).
Idag skajag nog rida en sväng. Kan behövas för jag fick träningsverk efter igår :O haha. Och sen hoppas jag på  att nån vill göra någe (A).
Kanske ska åka till landet några dagar nu i helgen. Vi måste begrava Ninni gumman :(. Och jag är inte konstig som har henne i frysen x) ^^. 
Nu ska jag försöka övertala pappa att fixa ny msn, jag dör med denna =/ eller dör kanske är en överdrift för det går ju att skriva och det är väl huvudsaken egentligen men ni fattar nog vad jag menar^^
Juste ja, jag tänkte försöka börja använda min bilddagbok lite såkommentera gärna
urkbulle.bilddagboken.se :)
Ha det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback