Till landet

Morrn (lite Oskar style (x )
Snart ska jag iväg till landet, kommer hem på måndag kanske om jag inte lyckas övertala päronen  att jag får komma hem tidigare ^^. '
Igår så var jag ute och körde igen :D Det var skoj. Fast pappa verkar sitter typ och bromsar/gasar med sina osynliga pedaler på sin sida x) hahaha.
Juste ja, ljudet funkar igen på datron! :D Fast inte min mp3, men Karro la in lite musik när jag var hos henne, hoppas hon hade bra smak :P. Nä nu ska jag börja packa  ner ninerna <33 de ska få flytta ut på landet lite grand. Känns lite sad att det bara är tre kvar nu, och att båda min gamlingar ( Ninni och Nannen) är döda :(. Men mina tjockisar som är kvar är ganska söta de med :).
Aja, ha det :)


Kommentarer
Postat av: Tove

alltså, jag saknar dig lite föör mkt.
kom hem?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback