Mormor power!

Morrn.
Vakna för en stund sen..Mamma har fårtt sommarlov så hon var uppe  och väckte mig =/ visserligen var det nog dags att vakna vilket fall men ändå^^.
Igår var jag i Stan med Fredrik och Johan och Tove. Vi gick på bio och såg Hostel 2 typ,den var ju inte jätte bra,mer äcklig..  sen var vi på donken två gånger x) haha och till sist var vi hemma hos fredde och spelade tv spel. Jag ägde ju egentligen men de bara sabotera för mig så det  gick dåligt ;( Det var askul att träffa dem iaf för det är roliga människor. När vi skulle  hem  upptäckte jag att mitt busskort var borta "/ hoppas det är hemma  hos fredde annars blir jag lessen och halvmördad av min mor typ... och så missade vi bussen precis, fett irriterande.
Idag ska jag följa med Karro (märtas kompis :P) och segla i Torpa, får träffa lite männsikor jag inte sett på ca 2 år :) hoppas det blir trevligt.
hm...mina ben kliar..om det var någon som ville veta det. Jag funtar på att ta en dusch nu, så  hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback