Tänk vilken tur att jordgubbar finns

Hellow
Super skönt med sommarlov, även om det blir lite tråkigt när man inte pallar göra nått ^^.
Numera gör jag nästan ingenting på dagarna. Brukar vakna sent glo på nån film kanske,sitta vid datorn ,åka till stallet om jag pallar och sen träffa någon eller sitta vid datorn igen, händelserikt värre :P. Har iaf kommit fram till att min pålle nog inte hatar mig trots allt, han låter sig iaf fångas igen =). Och någon dag ska jag Tove och eventuellt Sofia rida till kalleviken och bada med pållarna,  det ska bli as mysigt, längtar! Igår lånade jag två böcker av Tove som jag har läst idag,jag borde börja läsa mer igen för det är trevligt...men har haft så ont om tid på senare tid :(. Snart ska jag och mamma äta jordgubbar med vispgrädde, det är väldigt gott...iaf om man öser på socker x) haha. fast smultron är egentligen godare, synd att det inte finns  lika mycket av dem, fast jag såg en massa när jag var ute och red..kanske ska ta med en burk någon dag och plocka ^^.
Imorgon ska jag och Tove åka till  Husarö och hälsa på min syrra som håller på att konfirmera sig. Det ska bli trevligt för jag saknar henne faktiskt :(  Hon är snäll syster till skillnad från det andra äcklet, hoppas hon aldrig kommer hem igen...
Nu sitter jag och snackar med Fredrik från konfan :) Kul  för det var as länge sen sist. Fredrik er snel besservisser hest x) haha.
Aja nu ska jag vispa grädden ,jammi <3 hejdå

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du sårar mina känslor, det är du som är en besservisser...

2007-06-17 @ 21:32:35
Postat av: Klara

Inte bli lessen i ögat, inte mena illa :( (F)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback