Vår fångdräkt ät vårt egna knutna jag

Hej hej
Idag har jag varit på Husarö. Det var mycket trevligt trots ihållande regn.  Har saknat min allra finaste syster <33.
Först hade vi mässa i konfirmand salen och som vanligt fick Märta mig att börja asgarva på alla allvarliga ställen x) Gullungen. Efter mässan åt vi lunch tillsammans,kycklingsallad med baguette vilket var väldigt gott.Sen umgicks vi mest. Träffade Doffe och Oskar som tydligen var ledare i år. Sen åkte vi hem med båten igen, den tar ca 2,5h men jag höll  mig road genom att prata med Märtas kompis Karro, hon är skojjig :P. Sen när  jag kom hem satte jag mig här...det är segt.
I morgon ska jag och Tove träffa Fredrik och Johan från konfan :D det ska bli phett trevligt för det var as länge sen.
Aja har inget att skriva förjag är på pissigt humör och vill inte smitta av mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback