Fuck off and die

Hej
Det här har hittils varit en helt  bortkastad dag. Först började med långlektion i fysik, vi har prov snart  men jag hade inte formelsamlingen med mig så det gick  inge bra med repetitionsuppgifterna. Så hade de brandövning så vi stod ute och frös värsta länge, helt onödigt. Dessutom hör man typ inte branslarmet i hus 5 :S. Sen hade vi historia  och fick tillbaka provet. 14,5p.... G-gränsen var 15p! En halv jävla poäng, så jävla surt! :@. Blev lite gladare igen vid lunchen för det var pyttipanna, jag älskar pyttipanna <3 :P. Och Efter var det ju svenska med kärringhelvetet. Snart ska vi väl  börja förbereda uppsatsen skulle jag tro.  Sen sa hon at jag skulle skriva den förra uppsatsen nu på  torsdag,  kunde hon inte komma på  det lite tidigare eller?? Dessutom så måste jag skriva läslogggrejen till Mina drömmar stad iallafall, hon sa ju att jag inte behövde "/. Btw så öppnade jag brevet när jag kom hem och det var massa uppgifter och betygskriterier och grejs i, speciellt understruket "hålla muntligt anförande inför grupp" . Fatta kärring, jag tänker inte göra det! Happy happy... När jag kom hem vägrade Märta ta stallet fast det är hennes dag eftersom hon red när min fot var ur funktion, jävla äckel unge. Hon kan inte fatta att man fan inte orkar ibland. Slog mitt rekord i Tetris iallafall, level 32 ! =)Men tror jag ska krypa ner i ett bad och sätta på nån skön musik nu..
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Louie

Åh vilken jobbig dag stackare... en halv jävla poäng.. men level 32 på tetris är ju värsta respekten ju! coolt :) Lycka till i skolan med allt puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback