Just to have you for myself

Hellow!
Helg helg helg! Skönt som fan alltså=)

I torsdags så hade jag engelska prov,gick inte så bra men bättre än  vanligt tror jag :P. Sen har de ställt in våra kemi lektioner tillsvidare eftersom de inte får tag på nån bra lärare, så vi får ta igen de lektionerna nästa termin istället -.- . Efter skolan var jag med Max och sen skulle jag plugga franska men det "råkade" jag glömma^^. 
I går  så hade jag franska provet,det gick nog helt okej tror jag  =). Sen stannade jag kvar en halvtimme extra i skolan och fixade mig ett G på det där historia provet.. På kvällen hade jag inget att göra så jag träffade Kakan och Tove, vi kollade på vänner och umgicks, det var ganska  mysigt  =) Mina vänner är de bästa! När jag kom hem hade nån jävel  låst ut mig,phett irriterande -.-. 
Idag så vaknade jag tidigt, Vem fan sätter sig och syr vid halv 9 på  en lördag??? Min morsa uppenbarligen :@  Så segt.. När jag gick upp höll Märta på att baka bröd, jammi...bortsett från att jag inte fick smaka, elaka unge, hehe:P.
Sen tvingade pappa mig att plugga fysik, jag fattar typ ingenting :( Men jag passa på att smita och sova när han var och hämta Anna i stallet x) Sov i  ca 3h,riktigt skönt. Sen har jag bara suttit här vid datorn. Kom till Level 35 på tetris,haha övning ger färdighet och jag har inte mycket till liv ;).
Ikväll ska jag nog till carro och kolla  på melodifestivalen,är inte sådär jätte intresserad men har knappast nått bättre för mig^^.
Aja ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback