Kalla fingrar

Hej hej!
Min dator är dum och vägrar starta sig så nu sitter jag i skolan istället :P. Har egentligen svenska men jag pallar inte gå dit, hehe. Jag har börjar skolka en del på senste tiden"/ men vågar inte gå till lektionerna när det är en massa uppgifter som jag inte har gjort, haha^^.  Alltså jag döör, den här datorn är as seg och keyboardet går knappt att  skriva på. Jag har inte gjort så mycket den senaste tiden. Anna och far min är uppe med några elever och går på tur (längdskidor) och kommer hem på söndag, nästan en hel helg utan anna! :D. Nu har jag suttit och läst igenom allas bloggar och jag lyckades hitta din bilddagbok Tove :P. Jag börjar fysiken om ca 4 minuter så borde gå ,hehe. . Snart är det HELG IGEN! längtar, sen är det en vecka till påsklovet och efter det är det 9 veckor till sommarlovet :D
Hej då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha :) oh vad bra att du hittade den xD JAG VILL RIDA MED DIG! Baaaajs (visste vare äcklig soppa i skolan? :)))) Pusssssss

2007-03-22 @ 15:52:38
Postat av: Louie

har längtat efter uppdatering av denna blogg :P pussis sötnos syns senare idag (fredag) inte bra att skolka ... men hoppas du får tillbaka motivationen gumman jag vet att du kan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback