Loneliness Is Not Better When You're Alone

Hej hej hej.
I går hade jag värsta mensvärken så jag var hemma och sov hela dagen, ganska skönt (A). Fast hade svårt att sova sen på natten så jag var ganska trött idag iaf :P. Idag så hade vi gympa första lektionen. först kollade vi på nån tråkig film och sen cycklade vi och var på gymmet. Min mage dog nästan lite av en sån där magtränande sak x). Sen skulle vi ha kemi och få en ny vikarie men det kom ingen, kan de inte ens komma och säga till att vi inte har nån lärare så vi slipper sitta och vänta :@ Men då fick vi lunch istället, pasta med sås, fast sen tog de fram pyttipanna rester från igår, jammi <3 =). På bilden var det ganska kul, Jag håller på att måla en akryl bild och jag kladda ner hela armarna typ :P. När jag kom hemm kollade jag typ på TV. Pappa har fixat så man kan koppla digitalboxen till vår gammel TV så nu har vi fjärrkontroll, omg  värsta skönt!(H) x). Sen var jag i stallet men tog bara en liten tur på banan eftersom det var kolmörkt, blött och dimma. Käkade Kebabrulle till middag...det var gott och nu är jag väldigt mätt^^. Kom ju på att jag har engelska prov i morgon och franska prov på fredag,  höh..kanske  borde plugga lite,men vafan jag ska kolla  på lost så jag hinner nog inte ;) Jahapp..jag kommer ej på nått att skriva..snart är det helg iallafall! =D då ska jag ha kul..och sovmorgon i morrn...haha :P
Hejdå =)

Kommentarer
Postat av: Louie

Usch låter inte trevligt med mensvärk tur att man aldrig får de... det är bra att du inte är stressad för poven iaf det löser sig nog :) jag har också franska prov på fredag faktiskt... hoppas jag kan va med folket på fredag pappa vill säkert att jag är hemma och vilar mig eller nått sånt... har du några speciella planer för helgen? puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback