Rubriik

Hej hej =)
Sitter i skolan nu,har en timmas hål för att vi inte har nått språk.  Fint väder idag igen =) Jag älskar solen! I morse var det dock frost och kallt så jag vågade inte ta kjol^^ men det borde jag ha gjort. 
I måndags så åkte jag ju till Max efter skolan och sen lyckades jag övertala mina överbeskyddande päron att få sova där =) det var lite mysigt..
Sen igår så åkte jag först hem och sen la jag mig och sov en stund för jag började inte förrns 1. Vi hade bara matte och sen sluta vi =). Jag var kind of rastlös hela eftermiddagen sen dock. först fick jag för mig att baka chokladmuffins, dom blev gooda och sen så la jag mitt favorit pussel, runt, 500 bitar med kattdjur på. Klara det på en knapp timme *stolt* hehe.
Idag så hade vi gympa på morgonen, då spelade vi volleyboll (stavning? ) Det var kul faktiskt men nu är min högra underarm /handled prickig av blåmärken,det ser ut som utslag eller nått x) jag servar för hårt ;).
Bara en halvtimme tills jag börjar nu... Jag ska ha bild och försöka att äntligen bli klar med min akrylmålning, jag målar som en snigel...alltså samma hastighet, förhoppningsvis är jag lite mer konstnärlig än en snigel *-). Sen efter skolan ska jag nog till stallet, hoppas det är lika fint väder då med =). Och snart är det påsklov...har tyvärr ganska mycket att göra innan dess...två svenska uppsatser, en läslogg, en fördjupningsgrej i historia, en filmrecension på engelska...och antagligen nått jag glömmt bort "/ jag suger...i läxsamanhang iaf, annars är jag ju bäst ;). Kan inte komma på nått intressant.. 
Hej då!
 

Kommentarer
Postat av: Louie

Jopp du är bäst! Volley boll är sketa roligt vi spela de på gympan men jag har missat de senaste lektionerna :( älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback