Slut på lovet =/

Hej hej

Har typ inte skrivit på hela lovet, ville inte tänka på hur fort dagarna tog slut =( Och nu är det söndag och skola i morgon igen...

På lovet har jag inte gjort så mycket, varit med kompisar och latat mig hemma, riktigt skönt =)

Idag är det släktmiddag hos små kusinerna som fyller år, måste leta upp nått att ha på mig och sen ska man gå runt och vara trevlig och krama folk  som man knappt vet vilka det är. Kanske får något gott att äta iaf ^^.
I fredags så var vi hos Danne och hade kul, det var as länge sen jag var full och det är underbart, älskar mina gullungar ni gör allt värt någonting <33 . Igår var jag på nån fest i trångsund med Max,  det var väl trevligt men jag  var på  ett väldigt anti humör, tycker det är skrämmande med mycket folk så jag satt mest och gömde mig i nått hörn ^^.
Min sv lärare har skickat nått brev till mamma "/ fast jag snodde det  innan hon såg det. jag hatar när hon har kontakt med sånna folk utan att tala om det för mig. Får aldrig ha något för mig själv numera. Gaaah jag vet inte vad jag ska göra av brev helvetet :S..
Men men , ska försöka leta upp något att äta till lunch nu, brukar va ont om det när man behöver :P
Hejdåe


Kommentarer
Postat av: Tove

hahahahaha omg skicka brev xD Bränn upp det eller nånting :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback