Sol sol

Hej hej.
Sitter och har historia, ska egentligen göra lite frågor om ww1 men hinner nog skriva lite ändå :P.
Har inte gjort så jätte mycket sen sist. I fredags var jag och såg beck med lite folk, fick träffa Lollos pojke och det var ju trevligt, men jag gjorde nog inte så bra intryck med mitt träd(A) x) haha. Sen så var jag mörkrädd när jag skulle sova så jag la mig och kollade på Shrek innan jag sommna, det funka bra =).
 I lördags gjorde jag absolut ingenting på dagen utan låg bara i sängen och läste heladagen, "mannen som älskade yngve" Den var fan bra, Tack för tips tove =). sen på kvällen så kollade jag på OC hemma hos tove med lite folk.
Igår så var jag ute och red med tove , det var väldigt trevligt :D fint väder och tussilagos. Tog två härliga snabba galopper, man får typ värsta kicken av det och jag blir alltid darrig i benen x) hehe. sen när jag kom hem var jag så full av aenergi att jag städade mitt rum :O, haha det var gaaanska länge sen :P men nu är det rent.
Idag ska jag träffa Max!:D:D
men måste dra innan jag blir lynchad^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

vsg för tipset :) öh vad vare nu igen jag skulle skriva... minns fan inte skit. Jag måste oxå städa mitt rum det är skiiiitstökigt asså x) Å det var roligt att rida , hoppas att vi kan göra vår utflykt till kalleviken sen det skulle vara apkul visst? :DD :P hihi, såg inte dig i skolan idag förresten :( tradigt. nu ska jag själv blogga åsen städa mitt rum :P Puss o kram

2007-03-26 @ 14:54:56
Postat av: Tove

ah, det där var jag -.- Cp internet. fast du fattade nog att det var jag endå om du inte är trög men aja endå, det var jag :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback