Sol ute Sol inne Sol i hjärta Sol i sinne

Hej hej!
Har engelska lektion nu och ska egentligen leta information om nån känd indier som jag aldrig hört talas om :S men jag pallar inte,kan fixa det hemma eller nått^^.
Har inte gjort så mycket på senaste tiden. Var hos carro i lördags och kollade på melodifestivalen men jag fick tråkigt och gick hem tidigt, ganska bra att jag gjorde det verkar det som.. Sen satt jag vid datorn resten av kvällen, haha typiskt mig men det var lite segt,borde skaffa mig en ny nattkompis ;).
På söndagsförmiddag satt jag på gymnasiet med pappa och pluggade fysik eftersom jag har prov på onsdag. Det var värsta segt och jag missade ju typ vårvädret för det fanns inga fönster där :P. Sen åkte jag till Max, vi gjorde inte så mycket men det var trevligt ändå. Hans polare tycker typ att jag är smått störd, man kan ju undra varför x) haha.
Igår hade jag utvecklingsamtal, usch. Jag har hatat det ända sen ettan vafan, jag hatar at prata. Min mentor har ingen som helst koll på nått utom sitt eget ämne (engelskan) och svenskan så jag fick  ju inte ens veta nått intressant -.-. Efteråt fick jag iaf glass av mamma som belöning x) hon är så knäpp.
Snart ska jag ha nått muntligt prov med Elin, jag längtar inte "/ fast å andra sidan är lektionen typ slut efter det, alltid nått bra iaf ^^. Sen har jag språk,hoppas vi får tillbaka franska provet och hoppas det inte gick åt helvete :P. Humhum, det här är så segt...undra vad det blir för lunch *-) typ dagens höjdpunkt vafan x) jag kan inte rå för att jag gillar mat. Kom just fram till att det är as fint väder ute =) och vi har krokusar utanför vårt hus!! Haha Louie missar ju allt där uppe i Åre. Jag längtar verkligen till sommaren nu,det ska bli så himla skönt, jag ska ha kjol varje dag för det är så...befriande! haha. vafan, hur ska jag kunna hitta nått om han indien människan om jag inte vet vad han heter!! :@ bajs också. Jag hade sovmorgon idag också, men det finns en nackdel med det också har jag kommit på, det är folk i köket när jag ska ta frukost då :( det stör mig så in i helvete, jag vill ju vara ensam när jag gör mackor x) Eller två snarare, jag och mitt morgonhumör..Hm.. måste komma på nått att skriva så jag kan fördriva tiden, fan vad jag saknar gamla klassen, det var aldrig svårt attta död på en lektion med dem. här finns det bara torrbollar, eller snarare folk jag inte känner. jag ogillar fok jag inte känner^^. Minns när vi planerade vår bordell, det var så jävla kul, nostalgi! Nu har vi ju fått vår pimp också: Kakan ,haha. Snart är det påsklov, bara tre veckor kvar, jag tro nästan att resten av min familj har veckan efter,, sheit vad skönt det skulle va att ha huset för mig själv hela förmiddagarna =). Det känns som jag borde bli lite mer motiverad, kanske skulle ta och gå till kuratortanten så hon kan coacha(stavning? :S) mig :P eler kanske inte, jag ogillar henne =D. Sen idag ska jag ha stallet, härligt ridväder iallafall, hoppas det inte är alltför lerigt så vi kan ut och galoppa av oss, det skulle va skönt =). Men men, nu kan jag inte komma på nått mer knäppt att skriva, hehe.
Ha det finingt! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, jag vill oxå ut å galoppa i solen. Ge mig en häst? :) Jag kommer ihåg äkta tydligt förra våren/sommaren i nian när vi alltid satt i den där lilla utegården vid hemkunskapen. Det var så mysigt och åh :') SAKNA SÅ IN I HELVETE! (U)(U) haha, jag ska oxå på utvecklingssamtal men päronen behöver ju inte ens följa med? :D så jag ska överala morsan att det är äkta onödigt. ^^ nu ska jag gå å fota lite med min kamera ;D Puss o kram (L)

2007-03-13 @ 14:17:14
Postat av: Anonym

varför tycker maw vänner att du är smått störd? hur kan dom få en så fel och missvisande bild av dig !?!:O Ska vi ha kjol pakt? har inte varit kvinnlig på aslänge saknar de fan:) tack för din empati över att jag missar våren föresten... nu orkar jag inte skriva mer men ha de så bra min sötnos! (L)

2007-03-14 @ 16:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback