10/11 (11/11)

Jahapp, här är man igen. Hela huvudet känns uppskruvat, jag borde verkligen gå och lägga mig. Ska plugga lite i morrn.. rodhium... just nu känns det inte som det kommer gå någe bra. Sakna 9b, er kunde man lita på. Jag kommer aldrig klara av "vuxenlivet", buhu stackars mig. Ser själv hur löjligt det låter medan jag skriver (kan man  se hu något låter egentligen?),  men vem bryr sig, det är så jag känner.  Undra varför jag skriver här egenligen, för att få en liten kommentar till mitt liv kanske? Inte rätt tillfälle att tänka, det är en kväll för negativa tankar. Idag har jag saknat min lilla babyängel, hon  tyckte om mig, eller jag tror iaf hon gjorde det..kanske lite
Var med Josse och Tove i kväll <3



Vill bara ha lite närhet

Kommentarer
Postat av: Tove

alltså, om du skulle bli vuxen helt över en dag ere såklart du inte kommer klara det. Men du utvecklas ju och får nya erfarenheter varje dag! Du kommer klara det såklart. vad händer annars? om du inte skulle klara de menar jag? kommer du bara lägga dig död då? you can do it :)

2007-11-11 @ 12:03:28
Postat av: Louise

you can do it put your ass into it! ställ dig bara där och prata sakta och tydligt, känn ingen press de e ingen som kommer se hur nervös du e om du bara tar allt långsamt. När jag redovisade så skaka jag men de va bara jag som såg det :P
seriöst så hör man ju saker från "vuxenlivet" och de låter ju inte som folk mognat nånting så de nog inte så farligt som man tror :) puss

2007-11-11 @ 20:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback