10/11

Provet gick rätt åt helvete, blir inte förvånad om det blir ig. Men ärligt vet jag inte om det gått bättre om jag pluggat mer eftersom jag och läraren verkar ha helt olika uppfattningar om vad som är viktigt att kunna. Men det är  sådant som händer antar jag.
Efter skolan skulle pappa skjutsa ut mig ocg Tove till stallet, men självklart gick det inte och nå hans mobil så jag fick traska runt i hela skolan och leta efter honom istället >< Tillslut hittar jag honom så jag kan åka ut till stallet iaf. Prima var fortfarande svullen och lite varm så jag hjälpte Tove att löshoppa Baldur istället. Det gick inte jättebra, men det kunde gått värre :P Man  behöver nog vara fler om det ska gå riktigt bra.
När jag kom hem så var Märtas själsfrände här och skulle äta middag, han är riktigt trevlig ;) Efter så gick jag till Tove och kollade på Idol. Det var trevligt och Martina var där också, det var jättelängesen jag träffade henne. Sen snöade det så vi (eller dom snarare) hade snöbollskrig. Men eftersom  mina skor är så trasiga ville jag undvika att få in massa snö i dem så jag kollade på istället. Sen gick jag hem och sov..  
Idag har jag inte gjort något istortsett. Läste ut engelska boken The collector. Den var ganska bra och jag fattade typ allt :S haha. Och appropå engelska så ska jag ha en liten redovisning om rodhium på måndag. Hoppas det går bra..
Har lite huvudvärk nu,  jag tror min hjärna har vant sig av med att läsa för  jag får ofta det när jag läser nuförtiden. Förut lästa jag hela tiden och då var det inga problem. Jag var en sån udda och bokbesatt liten unge, jag bored varit lite mer social och utåtriktad så hade jag kanske lärt mig att det inte är farligt att hålla redovisning :P
Blää på snön, jag fryser...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback